Accountant
en ondernemer
werken samen
in MinoxConnect

Voor de ondernemer slechts
15 euro per maand.

Minder tijd kwijt zijn aan de administratie

Dit pakket is bestemd voor ZZP’ers en kleinere ondernemers die in samenwerking met de accountant zo efficiënt mogelijk hun administratie willen doen. De ondernemer factureert, scant facturen en betaalt. De bank is altijd bij door de automatische bankenkoppeling. Dus verkoop, inkoop en bank op orde voor slechts 15 euro per maand. Met Minox Connect beschik je als ondernemer over een basis boekhoudpakket waarmee je zelf zoveel mogelijk kunt doen en op ieder moment inzicht hebt over belangrijke management informatie.

Hoe werkt het? Volg een webinar!
  • fully digital Volledig digitaal met Scan & Herken en Factuurconnectie
  • time saver Altijd inzicht aan de hand van rapporten en een dashboard
  • Makkelijk facturen maken en digitaal versturen Makkelijk facturen maken en digitaal versturen
  • always up-to-date Automatisch alle betalingen verwerkt in de administratie

De perfecte samenwerking
tussen accountant en ondernemer.

Bekijk de video!

Wat kan je als ondernemer met MinoxConnect?

Reviewer Minox Connect Referentie
Horeca

‘Mijn facturen komen rechtstreeks in mijn boekhouding. Ik hoef alleen maar op verwerken te klikken.’

Factuurconnectie
Minox Connect referentie detailhandel
Detailhandel

‘Ik scan mijn bonnetjes en inkoopdocumenten en ze worden automatisch in mijn boekhouding verwerkt.’

Scan & Herken
Minox Connect referentie Advocaat Advocatuur
Advocaat

‘Met bankenkoppeling Bizcuit kan ik rechtstreeks vanuit mijn boekhouding betalen.’

Bankenkoppeling Bizcuit

Heb je nog geen accountant?

Kijk of er een Minox boekhouder of accountant bij jou in de buurt zit!

Ik zoek een accountant

Wil je toch zelf boeken?

Voor ondernemers die zelfstandig de administratie willen doen, bieden wij andere abonnementen aan. Ontdek welke abonnement het beste bij jou past.

Doe onze keuzehulp
Minox Connect professional