Menu

Customer Support Consultant

Hey, intelligente probleemoplosser! Wil jij werken bij een innovatief bedrijf in FinTech dat graag vooroploopt in klantgerichtheid? Lees dan snel verder!

Minox heeft namelijk een mooie vacature voor:

 

 

Als Customer Support Specialist ga je voor Minox aan de slag om het boekhoudpakket Minox Online nóg beter aan te laten sluiten op de klant.

Hoe je dat gaat doen? Dat is geheel aan jou! Maar we snappen ook dat je er niet op zit te wachten om helemaal in het diepe gegooid te worden (en als je dat wel doet, dan is dat alleen maar mooi!). Daarom geven we hieronder een korte samenvatting van de verwachte werkzaamheden.

Over de functie

Onze persoonlijke dienstverlening is altijd een van de belangrijkste kenmerken geweest. Onze klanten waarderen het dat zij een écht iemand aan de lijn krijgen als zij ons bellen met vragen over de software. Deze trend zetten we natuurlijk graag voort. Je raadt het al: daar hebben we jou bij nodig.

Als Customer Support Consultant ben je daarom de spin in het web van onze dienstverlening. Je schakelt voortdurend tussen de wensen van de klant, de visie van het management en de prioriteiten bij de ontwikkelafdeling. Door altijd net een stap verder te denken – of door dingen juist simpel te houden – zorg jij ervoor dat onze software een instant smile tevoorschijn tovert bij onze klanten.

Je signaleert verbeterpunten snel en kunt deze goed beargumenteren. Deze verbeterpunten haal je uit klantcontact (je bent immers het eerste aanspreekpunt voor de klant), maar ook uit een gezonde hoeveelheid eigen initiatief. Je bent allergisch voor fouten in spelling, functionaliteit of gebruikersflow en je bent niet bang om je mening aan de man te brengen. Je luistert naar de klant en kunt snel schakelen en doorvragen, waardoor je niet alleen de vraag van de klant begrijpt (en indien mogelijk direct beantwoordt), maar ook het achterliggende probleem in kaart brengt.

We vinden het belangrijk dat je met meerdere projecten tegelijkertijd bezig kunt zijn en daarbij overzicht houdt, zonder snel gestrest te raken. Het is een sterke pre als je ook commercieel en/of technisch onderlegd bent, maar uiteraard kun je zulke kwesties ook altijd voorleggen aan een hecht team van ervaren collega’s. Je staat er dus nooit alleen voor!

Dit ben jij

Dit zoeken wij

Dit bieden we jou

Over ons

Minox ontwikkelt en verkoopt al ruim 30 jaar ERP en accounting software in de Nederlandse markt. In die ruim 35 jaar hebben wij niet stilgezeten: sinds 2014 werken onze klanten in het complete en state-of-the-art cloud platform Minox Online. Dit stelt ons in staat om nog steeds elke dag het platform te verbeteren. Accountants en ondernemers kunnen op het Minox platform samen de optimale manier van samenwerken inrichten.

Het ontwikkelen van de software doen wij niet alleen: dit doen wij samen met onze klanten en partners. Wij geloven er namelijk in dat samenwerking leidt tot de beste oplossingen. Dit geldt ook voor onze interne organisatie. Samen kunnen we meer! We hebben een sterke ambitie en geloven erin het grootste boekhoudpakket van Nederland te worden.

Solliciteren

De sollicitatieprocedure is bij ons kort. Graag ontvangen we je CV ovv ‘vacature Customer Support Consultant’. Als we een mogelijke match zien nodigen we je uit voor een gesprek met onze CEO: Hessel Kuik (39). In dit gesprek leren we elkaar kennen en horen we graag meer over jouw passies, successen en mislukkingen. Zien we in dit gesprek de fit met het team en de functie, dan krijg je de kans je kunnen te tonen aan een ervaren Customer Support Consultant, met wie je kunt sparren over onze business. We horen graag waar je enthousiast van wordt en waarom. Zijn we ervan overtuigd dat we samen de toekomst tegemoet moeten gaan, dan doen we je direct na dit gesprek een voorstel. We kunnen dus in een paar dagen rond zijn.

Ben jij onze nieuwe Customer Support Consultant? Je kunt je sollicitatie (voorzien van motivatie en cv) sturen naar werkenbij@minox.nl. Wij zijn benieuwd! Jij ook?