Menu

Debiteurenbeheer bespaart tijd, klanten betalen sneller

4-11-2021

Minox Online heeft een volledig nieuwe module Debiteurenbeheer. Deze nieuwe module biedt de gebruiker een totaaloverzicht van openstaande verkoopfacturen en zet betalingsherinneringen automatisch klaar. Bovendien biedt de module de mogelijkheid om het opvolgtraject per klant aan te passen en wordt het hele proces netjes vastgelegd. Ondernemers besparen tijd, krijgen facturen eerder betaald en ervaren dat een eerder moeizaam proces moeiteloos kan worden gemaakt.

We hebben de afgelopen maanden intensief samengewerkt met een gebruikersgroep om de oplossing te laten aansluiten op de uitdagingen van de ondernemer. “Wij waren al enige tijd op zoek naar de juiste oplossing om ons debiteurenbeheer efficiënter in te richten. We wilden beter inzicht en tijdsbesparing tegen verantwoorde kosten. Minox Debiteurenbeheer is daarom precies wat we zochten. We willen nooit meer zonder!”, aldus Kirsty van der Himst, Administratieve duizendpoot bij CG Research en deelnemer aan de gebruikerstest.

“Wij constateerden dat voor veel ondernemers het opvolgen van openstaande posten een tijdrovende bezigheid is. Het beheren van betaalafspraken, het opmaken van professionele aanmaningen en het overzicht behouden zijn dan belangrijk. Wij beschikken al over de informatie en hebben nu ook de tools om een administratieve last weg te nemen. Zo kan de ondernemer zich focussen op zijn bedrijf.” zegt Hessel Kuik, CEO van Minox.

Voor Minox-klanten kan de module vanaf heden toegevoegd worden aan hun abonnement. De kosten bedragen 15,00 euro per maand. Dit verdient zich in de praktijk snel terug.

We laten je het Debiteurenbeheer graag zien! Neem daarvoor direct contact op via 085-0643060 of mail naar verkoop@minox.nl