Menu

Actie! Volg nu een introductietraining voor slechts 100 EUR bij het afsluiten van een nieuw Minox abonnement

INTRODUCTIETRAINING

Minox Online maakt samenwerken makkelijker

Boekhoudsoftware voor de MKB-ondernemers

Efficiënt online boekhouden voor een vaste lage prijs

Minox voor Windows is jarenlang een prachtig product geweest om mee te werken en dat is het misschien nog steeds. We zien dat steeds meer ondernemers na de overstap naar Minox Online de voordelen ervaren van het werken in de Cloud. Makkelijk samenwerken met je accountant zonder uitwisselingen met back-ups.

Ontdek de nieuwe functionaliteiten in Minox Online zoals Scan en Herken. Ervaar hoe eenvoudig het is om bonnen en facturen in je administratie te verwerken en tegelijkertijd aan je bewaarplicht te voldoen. Tevens vinden ondernemers het geweldig om bonnen en facturen direct achter de boeking in hun administratie te kunnen zien.

En dat is nog niet alles. Met de Bizcuit ondernemersapp kun je direct vanuit je administratie facturen scannen, verwerken én betalen, zonder tussenkomst van internetbankieren. Zo is je administratie altijd up-to-date.

Ben je benieuwd welke Minox-oplossing bij jou past? Maak dan gebruik van onze gratis keuzehulp!

Weten welk pakket het beste bij je past?

Tijd besparen met online boekhouden

Wij geloven in software waar je blij van wordt. Software die je helpt om tijd te besparen waardoor je cijfers actueel zijn. Minox bevat daarom allerlei slimme functionaliteiten die jou helpen om efficiënter te ondernemen.

Ons streven is om samen jouw boekhouding 100% te automatiseren. Zo houd je meer tijd over om te doen waar jíj blij van wordt: blijven groeien met je onderneming.

De 8 voordelen voor de overstap naar Minox Online

  • Efficiënter samenwerken met je eigen accountant
  • Altijd en overal via Internet beschikbaar
  • Backups en updates worden door ons geregeld
  • Platform onafhankelijk (het draait ook op een Apple)
  • Converteren historie vanuit Minox voor Windows
  • Realtime inzicht met dashboards en rapportages
  • 100% Cloud-based, dus overal beschikbaar
  • Vaste lage prijs

Features voor de professional

Binnen Minox Online hebben we heel veel mooie en nieuwe functionaliteiten standaard beschikbaar. Daarbij werk je in de cloud met de herkenbaarheid van Minox voor Windows. De persoonlijke support zoals je die al kent van ons blijft hetzelfde. Zo beschik je bijvoorbeeld standaard over de volgende mogelijkheden:

Boekingsrobot

De zelflerende robot creëert voor jou de journaalposten....

Afschrijvingen

Nog nooit was het afschrijven van je vaste activa zo krachtig...

Webshops

Magento, Woo commerce, Bol.com, Shopify en meer...

Facturatie

Mobiel factureren voor iedere ondernemer (eind 2020)

Bizcuit

De mobiele app van Minox speciaal voor ondernemers...

Kostenplaatsen

Creëer meer inzicht in je administratie met een een goede kosten verdeling...
BEKIJK ALLE FUNCTIONALITEITEN

Verwerk je inkoopfacturen eenvoudig in Minox Online

Eén van die nieuwe functionaliteiten in Minox Online waarover we heel veel positieve gebruikers ervaringen terugkrijgen is Scan & Herken. Het enige wat je als ondernemer hoeft te doen, is het doorsturen van bonnetjes en inkoopfacturen naar een e-mailadres. De boekhoudrobot boekt ze vervolgens grotendeels direct weg.

Bijkomend voordeel is dat je hiermee gelijk voldoet aan de bewaarplicht voor de belastingdienst.

Betalen vanuit je boekhouding

Om te zorgen dat je administratie nog sneller op orde is, is ondernemersapp Bizcuit voorzien van échte bankenkoppelingen. Krijg je een factuur binnen? Dan betaal je het openstaande bedrag direct vanuit de app – zonder tussenkomst van internetbankieren. Dankzij de bankenkoppeling worden betalingen automatisch tegen de juiste facturen afgeboekt en heb jij altijd je administratie op orde.

Boekhouden kan niet zonder ondernemersapp

Met Bizcuit kunnen jij of je medewerkers inkomende facturen en bonnetjes eenvoudig scannen, waarna deze automatisch in je administratie worden verwerkt. Bovendien worden alle banktransacties automatisch gekoppeld aan inkomende en uitgaande documenten. Zo is je accountant altijd up-to-date en voldoe je direct aan de bewaarplicht. Makkelijker kunnen we het niet maken.

 

Betaalrun

Betaling staat klaar!

Controleren

Goedkeuren

Betaald

Betaalrun

Betaling staat klaar!

Scannen

Goedkeuren

Document

Hoe werk ik samen met mijn accountant?

Tijdens ons bestelproces vragen we je het klantnummer van je accountant in te vullen. Je account wordt dan direct gekoppeld met je accountant.

Mocht je het nummer niet direct bij de hand hebben stuur ons dan een bericht met de naam van je accountant met je klantnummer wat je van ons hebt ontvangen en we maken het alsnog voor je in orde.

Ik wil graag meer leren over Minox Online?

Wij vinden het fijn dat je meer uit het gebruik van Minox Online wilt halen. Hiervoor hebben wij verschillende mogelijkheden:

  • Regelmatig houden wij webinars over heel verschillende onderwerpen en die geven een goede indruk wat er mogelijk is in Minox Online.  Hieraan zijn geen kosten verbonden.
  • Via onze agenda bieden wij ook introductietrainingen aan. Kijk hier wanneer ze gepland staan.
  • Daarnaast bieden wij ook individuele trainingen aan via teamviewer en bij ons op locatie, kijk hier naar de mogelijkheden en de kosten.

Mijn administratie staat al in Minox?

Of je administratie nu staat in Minox Online of in Minox voor Windows. Je administratie kan eenvoudig naar je eigen Minox Online account worden overgezet. Neem hiervoor contact op met je accountant of onze Customer Support.

Wat zijn er voorwaarde van de actie?

Tot 01-01-2020 betaal je geen abonnementskosten bij een nieuw Minox abonnement. Je kunt op elk moment beginnen. In je abonnement zit 1 bundel van 50 herkenningen via Realtime Scan & Herken. Mocht je meer willen gebruiken dan betaal je € 2,95 per extra bundel per maand per administratie.

Hoeveel kost Scan & Herken?

Je kunt bij ons kiezen voor twee types Scan & Herken:

  • Realtime Scan & Herken, 2,95 EUR per administratie per maand per klant. Op basis van fair use van 50 herkenningen per bundel.
  • Premium Scan & Herken 0,35 EUR per herkenning.

Wat is een UBL?

UBL’s zijn elektronische facturen die je samen met de bijbehorende PDF kosteloos mag insturen via Scan & Herken.

Is het nodig dat je zelf leveranciers aanmaakt?

Minox Online maakt automatisch voor jou je leverancier aan.

Prijzen & features

Alles van Connect +

  • (Excl. Facturering)
  • Zelf boeken
  • Incl. 1 Bizcuit gebruiker
  • Zelf corrigeren
  • Auditfile
  • Unieke kolommenbalans
  • Interactieve overzichten
  • Meer dan 40 rapporten
  • Incl. 2 administraties

Module €7,50

Facturatie tot 100 p/jModule €7,50

Module €7,50

Facturatie onbeperktModule €7,50

€ 5,00 per administratie

Extra administratie€ 5,00 per administratie

Scan & Herken inkoop

Scan & Herken verkoop

Automatisch bankverwerken

BTW, ICP en Suppletie

Management dashboards

Bizcuit ondernemers app

Rapportages basis

 

Uitwerken kolommenbalans

Handmatig boeken

Kasboek

Werkkostenregeling

 

 

 

 

 

 

Module €7,50

Vaste activaModule €7,50

Koppelingen

Open API

Module €12,50

Orders & Abonnementen basisModule €12,50

Module €7,50

ImportModule €7,50

Module €7,50

IncassoModule €7,50

 

 

2

Aantal administraties2

Altijd premium support!

SupportAltijd premium support!

Incl. 50 Realtime document herkenningen

€ 12,50 per gebruiker

Extra gebruiker€ 12,50 per gebruiker

Alles van Basis +

  • Vreemde valuta
  • Kostenplaatsen
  • Incl. 1 Bizcuit gebruiker
  • Budgetten
  • Afletteren
  • meer dan 80 rapporten
  • Incl. 3 administraties

Module €7,50

Facturatie tot 100 p/jModule €7,50

Module €7,50

Facturatie onbeperktModule €7,50

€ 5,00 per administratie

Extra administratie€ 5,00 per administratie

Scan & Herken inkoop

Scan & Herken verkoop

Automatisch bankverwerken

BTW, ICP en Suppletie

Management dashboards

Bizcuit ondernemers app

Rapportages basis

Rapportages uitgebreid

Uitwerken kolommenbalans

Handmatig boeken

Kasboek

Werkkostenregeling

Kostenplaatsen

Budgettering

Veemde valuta

Afletteren

Vaste journaalposten

AuditFile

Module €7,50

Vaste activaModule €7,50

Koppelingen

Open API

Module €12,50

Orders & Abonnementen basisModule €12,50

Module €7,50

ImportModule €7,50

Module €7,50

IncassoModule €7,50

 

 

3

Aantal administraties3

Altijd premium support!

SupportAltijd premium support!

Incl. 50 Realtime document herkenningen

€ 12,50 per gebruiker

Extra gebruiker€ 12,50 per gebruiker

Alles van Pro+

  • Meest uitgebreid
  • Vaste Activa
  • Incl. 1 Bizcuit gebruiker
  • RGS Analyzer
  • Vrije overzichten
  • Instelbaar dashboard
  • Vaste journaalposten
  • Incl. 5 administraties

Module €7,50

Facturatie tot 100 p/jModule €7,50

Module €7,50

Facturatie onbeperktModule €7,50

€ 5,00 per administratie

Extra administratie€ 5,00 per administratie

Scan & Herken inkoop

Scan & Herken verkoop

Automatisch bankverwerken

BTW, ICP en Suppletie

Management dashboards

Bizcuit ondernemers app

Rapportages basis

Rapportages uitgebreid

Uitwerken kolommenbalans

Handmatig boeken

Kasboek

Werkkostenregeling

Kostenplaatsen

Budgettering

Veemde valuta

Afletteren

Vaste journaalposten

AuditFile

Vaste activa

Koppelingen

Open API

Module €12,50

Orders & Abonnementen basisModule €12,50

Module €7,50

ImportModule €7,50

Module €7,50

IncassoModule €7,50

 

 

5

Aantal administraties5

Altijd premium support!

SupportAltijd premium support!

Incl. 50 Realtime document herkenningen

€ 12,50 per gebruiker

Extra gebruiker€ 12,50 per gebruiker
TOON VOLLEDIGE LIJST

Met welke training kunnen wij je helpen?