Minox

Menu

Sales Support & Operations

Sales Support 32/40 uur

 

Minox zoekt een klantgerichte en administratieve duizendpoot om het Sales team te ondersteunen. Minox ontwikkelt en verkoopt administratieve software en groeit snel. Onze klanten zijn MKB ondernemingen en MKB accountants- en administratiekantoren. De boekhoudsoftware, ERP oplossing en ondernemersapp die we naar de markt brengen zijn vooroplopende innovatieve clouddiensten.

We zoeken iemand die de verantwoordelijkheid neemt voor de administratieve taken van het team (o.a. klantenservice, orderadministratie en debiteurenbeheer) en die het team verder kan helpen om processen te verbeteren. Dit betekent dat je affiniteit moet hebben met IT en over analytische en Excelvaardigheden moet beschikken om het team te ondersteunen. Er is ook volop ruimte om naast deze core werkzaamheden projecten te initiëren en ondersteunen om Minox te helpen verder op te schalen. Denk bijvoorbeeld aan het ondersteunen van interne automatiseringsprojecten. We hebben het dus over een diverse en uitdagende job!

 

Wat doet Minox?

Minox ontwikkelt en verkoopt al ruim 38 jaar ERP en accounting software in de Nederlandse markt. Sinds 2014 met een geheel nieuw platform in de cloud. Accountants en ondernemers kunnen op het Minox platform samen de optimale manier van samenwerken inrichten. Wij ontwikkelen deze software niet alleen, dit doen wij samen met onze klanten en partners. Wij geloven er namelijk in dat samenwerking leidt tot de beste oplossingen. Dit geldt ook voor onze interne organisatie. Samen kunnen we meer! We hebben een sterke ambitie en geloven er in het grootste boekhoudpakket van Nederland te worden. Help jij ons om dit te bereiken?

 

Wie zoeken wij

Wil je deel uitmaken van een team waarmee je de organisatie verder uitbouwt en op de kaart zet? Dan is dit je kans! Als Sales Support heb je een gevarieerd takenpakket waarbij de focus niet alleen ligt op administratieve taken, maar net zo goed op het helpen die taken te automatiseren. Zie jij kansen om de omzet te vergroten? Leg het voor aan het team en samen zorgen we er voor dat we de door jou gespotte kansen verzilveren!

Daarnaast heb je telefonisch klantcontact en is er veel ruimte om zelf het initiatief te nemen om processen te verbeteren. Op sommige dagen ga je geheel zelfstandig aan de slag op andere ben je een echte teamspeler. De job is uitdagend en divers, dus we zoeken iemand die flexibel is en van aanpakken houdt.

Je komt te werken in een gezellig team waar je naast je dagelijkse werkzaamheden de vrijheid hebt om zelfstandig projecten op te pakken. Zie jij nieuwe kansen? Wij geven je de ruimte om deze kansen te onderzoeken en vervolgens uit te voeren.

 

 Wat ga je doen?

  • Klantenservice via telefoon en mail
  • Orders verwerken
  • Debiteurenbeheer
  • Analyses en rapportages uitdraaien voor Sales en Directie
  • Interne projecten initiëren en ondersteunen

 

Profiel

Je hebt een klantgerichte instelling en beschikt verder over:

  • MBO werk- en denkniveau
  • Financiële / administratieve kennis
  • Affiniteit met IT
  • Excel kennis

 

De volgende competenties vinden wij voor onze organisatie belangrijk:

  • Proactief, nieuwsgierig en leergierig
  • Administratief sterk
  • Klantgericht
  • Affiniteit met software
  • Flexibel
  • Energiek en positief

 

Wat bieden wij jou?

  • Goede marktconforme beloning
  • Reiskostenvergoeding
  • Laptop
  • Mogelijkheid om opleidingen en cursussen te volgen
  • Een leuk en positief gestemd team dat jou van harte welkom zal heten om ons te helpen verder te groeien
  • Heb je iets extra’s in gedachte? Vraag het ons!

 

Spreekt dit je aan, en heb je de juiste kennis en ervaring? Ben je proactief ingesteld en neem je je verantwoordelijkheid waar die je toebehoort? Ben je beschikbaar voor minimaal 32 uur? Neem dan contact op met ons en stuur je CV naar jobs@minox.nl