Menu

Actie! Tot 01-01-2020 betaal je geen abonnementskosten bij een nieuw Minox abonnement

GRATIS KEUZEHULP

Samenwerken met je accountant

Samenwerken met je accountant

Efficiënt online boekhouden voor een vaste lage prijs

Als ondernemer heb je wel andere zaken aan je hoofd dan je boekhouding. Je wilt niets liever dan ondernemen en zelf je geld verdienen, maar dan wel met zo min mogelijk administratie. Je accountant begrijpt dat en werkt daarom samen met jou met boekhoudsoftware waarbij boekhouden verleden tijd is: Minox.

Klinkt dat onlogisch? Misschien wel. Natuurlijk is er altijd input van jou als ondernemer nodig om een boekhouding te kunnen voeren. We weten immers niet hoeveel uur je voor welke klant hebt gewerkt of welke uitgaven je deze maand hebt gedaan.

Met onze software doen we er echter alles aan om zo veel mogelijk te automatiseren. Het registreren van uren en het scannen van je bonnen is dus ook echt het enige wat wij nog van je nodig hebben. Je kunt vervolgens direct vanuit je administratie de facturen versturen en de betalingen uitvoeren.

Zo is je administratie op orde en heeft je accountant elk moment inzicht in je zakelijke financiën. Dit zorgt ervoor dat jij je tijd kan besteden aan ondernemen.

Ben je benieuwd welke oplossing het best bij jou past? Doe dan onze gratis keuzehulp!

Actie! Tot 1-1-2020:

Betaal je geen abonnementskosten bij een nieuw Minox abonnement

Tijd besparen met online boekhouden

Wij geloven in software waar je blij van wordt. Software die je helpt om tijd te besparen, waardoor je cijfers actueel zijn. Door slim samen te werken met je administratiekantoor houd jij tijd over voor ondernemen!

De 7 voordelen van Minox voor de ondernemer

  • Facturen online versturen
  • Sneller betaald krijgen door slimme betaallink
  • Bonnen realtime scannen en automatisch verwerken
  • Direct betalen vanuit je boekhouding
  • Altijd inzicht in je cijfers
  • Cloud-based, dus overal beschikbaar (ook op Apple)
  • Vaste lage prijs

Je administratie anno 2019

Boekhouden met een schoenendoos vol bonnen en een ingewikkeld Exceldocument is verleden tijd. Als ZZP’er wil je jouw volledige administratie in één app kunnen beheren: van het scannen van bonnetjes tot aan het versturen van een herinnering met betaallink. Met Minox kun je al deze acties met één klik uitvoeren.

Facturen en Offertes

Dat je klanten een factuur ontvangen is vanzelfsprekend. Facturen maak je in Minox daarom snel en eenvoudig in jouw huisstijl. Heb je eerst een offerte nodig, dan is deze zo gemaakt. Klanten kunnen facturen direct betalen via Ideal of creditcard via de slimme betaallink. Onderzoek wijst uit dat facturen hiermee tot wel drie keer sneller betaald worden.

boekhoudprogramma zzp mollie

Digitaal werken met Bizcuit

Als ondernemer maak je regelmatig kosten onderweg. Bijvoorbeeld bij een lunchafspraak in dat nieuwe hippe koffietentje vlakbij je kantoor. Dankzij Bizcuit, de koppelde businessapp die 100% compatibel is, kun je de bonnetjes eenvoudig scannen en wordt de kostenpost automatisch in je administratie verwerkt. Zo heb je altijd al je documenten op één plek, kom je niet meer thuis met een laptoptas vol bonnetjes én voldoe je direct aan de bewaarplicht. Makkelijker kunnen we het niet maken.

Betalen vanuit je boekhouding

Om te zorgen dat je administratie nog sneller op orde is, is businessapp Bizcuit voorzien van échte bankenkoppelingen. Krijg je een factuur binnen? Dan betaal je het openstaande bedrag direct vanuit de app – zonder tussenkomst van internetbankieren. Dankzij de bankenkoppeling worden betalingen automatisch tegen de juiste facturen afgeboekt en heb jij altijd je administratie op orde.

Controleren

Goedkeuren

Betalen

Features voor de professional

Natuurlijk zijn er tientallen andere boekhoudoplossingen voor freelancers beschikbaar. Deze oplossingen hebben echter vaak één ding gemeen: ze missen uitgebreide functionaliteiten voor de professional. Dankzij meer dan 35 jaar ervaring weten wij precies wat jij en je accountant nodig hebben. Daarom beschik je met Minox standaard over de volgende mogelijkheden:

Betaallink

Facturen sneller betaald krijgen door IDEAL mogelijkheden...

Boekingsrobot

De zelflerende robot creëert voor jou de journaalposten....

Mobiele app

Foto maken en direct insturen via de mobiele app...

Documenten

Je documenten altijd en snel toegankelijk en volledig...

Facturatie

Mobiel factureren voor iedere ondernemer (komt 2020)...

Scan & Pay

Uniek: scan een factuur en betaal deze direct met Bizcuit...

Bizcuit

De mobiele app van Minox speciaal voor ondernemers...
BEKIJK ALLE FUNCTIONALITEITEN

Hoe werk ik samen met mijn accountant?

Tijdens ons bestelproces vragen we je het klantnummer van je accountant in te vullen. Je account wordt dan direct gekoppeld met je accountant.

Mocht je het nummer niet direct bij de hand hebben stuur ons dan een bericht met de naam van je accountant met je klantnummer wat je van ons hebt ontvangen en we maken het alsnog voor je in orde.

Ik wil graag meer leren over Minox Online?

Wij vinden het fijn dat je meer uit het gebruik van Minox Online wilt halen. Hiervoor hebben wij verschillende mogelijkheden:

  • Regelmatig houden wij webinars over heel verschillende onderwerpen en die geven een goede indruk wat er mogelijk is in Minox Online.  Hieraan zijn geen kosten verbonden.
  • Via onze agenda bieden wij ook introductietrainingen aan. Kijk hier wanneer ze gepland staan.
  • Daarnaast bieden wij ook individuele trainingen aan via teamviewer en bij ons op locatie, kijk hier naar de mogelijkheden en de kosten.

Mijn administratie staat al in Minox?

Of je administratie nu staat in Minox Online of in Minox voor Windows. Je administratie kan eenvoudig naar je eigen Minox Online account worden overgezet. Neem hiervoor contact op met je accountant of onze Customer Support.

Wat zijn er voorwaarde van de actie?

Tot 01-01-2020 betaal je geen abonnementskosten bij een nieuw Minox abonnement. Je kunt op elk moment beginnen. In je abonnement zit 1 bundel van 50 herkenningen via Realtime Scan & Herken. Mocht je meer willen gebruiken dan betaal je € 2,95 per extra bundel per maand per administratie.

Hoeveel kost Scan & Herken?

Je kunt bij ons kiezen voor twee types Scan & Herken:

  • Realtime Scan & Herken, 2,95 EUR per administratie per maand per klant. Op basis van fair use van 50 herkenningen per bundel.
  • Premium Scan & Herken 0,35 EUR per herkenning.

Wat is een UBL?

UBL’s zijn elektronische facturen die je samen met de bijbehorende PDF kosteloos mag insturen via Scan & Herken.

Is het nodig dat je zelf leveranciers aanmaakt?

Minox Online maakt automatisch voor jou je leverancier aan.

Prijzen & features

Samen met accountant

  • Factureren in PDF
  • Snel offertes maken
  • Incl. btw verlegd
  • Sneller betaald krijgen
  • IDEAL, creditcard en…
  • Factuurvereisten
  • Aanmaningen versturen

Facturatie tot 100 facturen p/j

Module €7,50

Facturatie onbeperktModule €7,50

€ 5,00 per administratie

Extra administratie€ 5,00 per administratie

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Koppelingen

 

Module €12,50

Orders & Abonnementen basisModule €12,50

 

 

 

2

Aantal administraties2

Altijd premium support

SupportAltijd premium support

 

€ 12,50 per gebruiker

Extra gebruiker€ 12,50 per gebruiker

Alles van facturering +

  • Samen met accountant
  • Facturen maken
  • Inkoop verwerken
  • Bank verwerken
  • BTW aangifte doen
  • Accountant doet de rest
  • incl. 2 administraties

Facturatie tot 100 facturen p/j

Module €7,50

Facturatie onbeperktModule €7,50

€ 5,00 per administratie

Extra administratie€ 5,00 per administratie

Scan & Herken inkoop

Scan & Herken verkoop

Automatisch bankverwerken

BTW, ICP en Suppletie

Management dashboards

Bizcuit, ondernemers app

Rapportages basis

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Koppelingen

Open API

Module €12,50

Orders & Abonnementen basisModule €12,50

Module € 7,50

ImportModule € 7,50

Module € 7,50

IncassoModule € 7,50

 

2

Aantal administraties2

Altijd premium support!

SupportAltijd premium support!

incl. 50 S&H herkenningen

€ 12,50 per gebruiker

Extra gebruiker€ 12,50 per gebruiker

Alles van Connect +

  • (Excl. Facturering)
  • Zelf boeken
  • Zelf corrigeren
  • Unieke kolommenbalans
  • Interactieve overzichten
  • Meer dan 40 rapporten
  • incl. 2 administraties

Module €7,50

Facturatie tot 100 facturen p/jModule €7,50

Module €7,50

Facturatie onbeperktModule €7,50

€ 5,00 per administratie

Extra administratie€ 5,00 per administratie

Scan & Herken inkoop

Scan & Herken verkoop

Automatisch bankverwerken

BTW, ICP en Suppletie

Management dashboards

Bizcuit, ondernemers app

Rapportages basis

 

Uitwerken kolommenbalans

Handmatig boeken

Kasboek

Werkkostenregeling

 

 

 

 

 

 

 

Koppelingen

Open API

Module € 12,50

Orders & Abonnementen basisModule € 12,50

Module €7,50

ImportModule €7,50

Module €7,50

IncassoModule €7,50

 

2

Aantal administraties2

Altijd premium support!

SupportAltijd premium support!

incl. 50 S&H herkenningen

€ 12,50 per gebruiker

Extra gebruiker€ 12,50 per gebruiker
TOON VOLLEDIGE LIJST

Met welke training kunnen wij je helpen?