Menu

Beste Minox gebruiker,

Door de ontwikkelingen rondom Corona kan het zijn dat we beperkt telefonisch bereikbaar zijn. Om je toch verder te kunnen helpen voor het geval dat je ons niet kan bereiken, vragen we je om dit contactformulier in te vullen. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op, via email of per telefoon. Omschrijf je probleem of vraag zo concreet mogelijk zodat we je makkelijker en sneller kunnen helpen.

We proberen om alles met elkaar zo goed mogelijk op te vangen in deze bijzondere tijd, we vertrouwen hierbij op je begrip.

Terugbelverzoek

  • Bedrijfsnaam
  • Vul hier het Minox klantnummer in. Met dit klantnummer log je ook in in Minox Online.
  • E-mailadres
  • Telefoon
  • Omschrijving vraag of probleem

    Voor vragen kan je ook kijken via het vraagteken rechts in de knoppenbalk van Minox, naast de datum. Je komt dan direct in het actieve helponderdeel waar je aan het werk bent.

    Tips voor het invullen van de omschrijving:

    • Vermeld bij de omschrijving over welk programmaonderdeel je vraag gaat. Bijvoorbeeld Taken > Scan & Herken / UBL
    • Met welke actie was je bezig in het programmaonderdeel.
    • Omschrijf je vraag of probleem zo concreet mogelijk.
    • Mocht je een melding krijgen stuur dan een printscreen mee als bijlage.
  • Omschrijving
  • Mocht je een melding krijgen maak dan een printscreen en stuur deze mee.
    Sleep je bestanden hier of
    Geaccepteerde bestandstypen: jpg, pdf.