Minox

Menu

Facturatieoffice

Terug

“Facturen van Facturatieoffice stuur je eenvoudig naar je administratie in Minox”

Hoe werkt het?

Minox biedt voor Facturatieoffice gebruikers een makkelijke manier om deze facturen in de administratie te verwerken.

In een 5 eenvoudige stappen zorg je dat jouw verkoopfacturen in Minox staan:

  1. Activeer Scan & Herken in je Minox applicatie
  2. Koppel je eigen unieke emailadres aan Scan & Herken verkoopfacturen
  3. In Facturatieoffice stel je vervolgens in dat de verkoopfacturen elektronisch worden verstuurd, met Pdf en UBL bestand.
  4. Zet in de BCC het minoxscan.nl email adres en verstuur je factuur naar je klant
  5. De verkoopfactuur staat vervolgens klaar in Minox om te verwerken

Het elektronisch versturen van je Facturatieoffice facturen Pdf met een UBL bijlage is kosteloos.

 

Facturatieoffice:

Facturatieoffice maakt factureren eenvoudig en snel. Met een paar klikken kun je een factuur maken die volledig is aangepast aan jouw wensen. En het hele facturatieproces is geautomatiseerd voor nog meer gemak.

Stijlvol en professioneel factureren is nog nooit zo makkelijk geweest dankzij de ruime keuze aan opmaaksjablonen en opmaakinstellingen. Je kunt je facturen volledig in jouw eigen huisstijl opmaken voor een professionele uitstraling.

Met automatische herinneringen en notificaties ben je altijd op de hoogte van de status van je facturen. Het handige dashboard geeft je een overzicht van alle openstaande facturen. Je kunt ook automatische herinneringen instellen voor nog meer gemak.

Met Facturatieoffice kun je periodieke facturen automatisch maken en versturen op de gewenste tijdstippen. Of het nu per maand, per jaar of op een zelfgekozen moment is, je hebt er geen omkijken meer naar.

En om nog sneller betaald te worden, bevat Facturatieoffice een online betaallink die je kunt toevoegen aan je factuur en facturemail. Zo ontvang je sneller je geld en bespaar je tijd en moeite.

 

 

Kijk hier welke koppelingen wij nog meer voor je beschikbaar hebben.