Menu

Weten welk pakket het beste bij je past?

GRATIS KEUZEHULP

Boekhoudsoftware voor accountants

Boekhoudsoftware voor accountants

Efficiënt administraties verwerken voor een vaste lage prijs

Accountancy verandert. Het werk van een accountant bestaat niet meer uit simpelweg bonnen invoeren en betalingen boeken: ondernemers willen pro-actief advies over kansen en deze zo goed mogelijk benutten. Aan jou als accountant de taak om samen met je klanten deze verandering vorm te geven.

In deze manier van werken is goede boekhoudsoftware van onschatbare waarde. Een pro-actieve rol kun je alleen aannemen als je realtime inzicht hebt in de boekhouding van een onderneming. En om samen met de ondernemer een beslissing te maken, heb je informatieve dashboards nodig die je volledig naar wens kunt samenstellen.

Minox biedt het platform waarop je optimaal kunt samenwerken met je klanten. Een platform dat een deel van jouw werkzaamheden automatiseert en daarmee ruimte creëert voor écht advies. Strategisch advies waarop ondernemers kunnen acteren en waarmee kansen gezien én benut worden. Wij noemen dit Accounting Connected.

Weten welk pakket het beste bij je past?

Slim samenwerken

Elke ondernemer maakt een afweging bij het inrichten van zijn administratie: wat kan ik zelf doen en wat moet mijn accountant doen? Deze keuze hoeft de ondernemer niet zelf te maken: met jouw ervaring als accountant kun je de ondernemer hierin adviseren.

Door rekening te houden met de boekhoudkennis van de ondernemer bepaal je samen welke werkzaamheden door wie worden uitgevoerd. Zo worden alle documenten en mutaties op tijd verwerkt en behoren de terugkerende BTW-pieken tot de verleden tijd.

De 10 voordelen van Minox voor accountants

  • Meer tijd voor strategisch advies en meer ruimte voor groei
  • Naadloze samenwerking met ondernemers
  • Geen BTW-pieken dankzij realtime Scan & Herken
  • 100% Cloud: maximale beschikbaarheid en beveiliging
  • Realtime aanpasbare dashboards met managementinformatie
  • Van ZZP tot productiebedrijf: Minox groeit mee
  • Inclusief gebruiksvriendelijke boekhoudapp voor ondernemers
  • Koppelingen met oa. banken, ERP, kassa’s en webshops
  • Vaste lage prijzen zonder verrassingen achteraf
  • 500+ accountants- en administratiekantoren gingen je voor

Administraties voeren is samenwerken

Samenwerken is de sleutel tussen de accountant en zijn klanten. Dankzij Minox kan de ondernemer boekhouden zonder zelf te boekhouden: het enige wat de ondernemer hoeft te doen, is het doorsturen van bonnetjes en inkoopfacturen naar een e-mailadres. De boekhoudrobot boekt ze vervolgens grotendeels direct weg.

De facturering doet de klant online vanuit zijn administratie en zijn aanmaningen verstuurt hij periodiek. De betalingen worden automatisch klaargezet en de ondernemer betaalt ze met één vingerafdruk direct vanuit de ondernemersapp Bizcuit. De boekhouder of accountant controleert, boekt de lastige posten en doet het jaarwerk.

RGS Analyzer

Met de RGS Analyzer heb je als accountant de mogelijkheid om klantspecifieke dashboards met een paar klikken te creëren en te configureren. Zo kun je periodiek de belangrijkste financiële informatie bespreken met je ondernemer en hierop acteren.

RGS analyzer

Automatische factuurverwerking

Onze missie is om boekhouding 100% te automatiseren. Een belangrijk voorbeeld hiervan is de Scan & Herken functionaliteit in de ondernemersapp. Maar automatisering betekent ook dat nieuwe leveranciers automatisch worden aangemaakt in Minox en dat de zelflerende robot weet welke journaalposten hij moet aanmaken. Natuurlijk wil jij wel overzicht houden en eenvoudig kunnen controleren en corrigeren. Daarom zie je in Minox de inkoopfactuur direct naast de boeking.

De ondernemersapp Bizcuit

De Bizcuit (‘biz kit’) app is het Zwitsers zakmes voor de ondernemer. Door het scannen en automatisch herkennen van bonnen, contracten en facturen heeft de ondernemer zijn administratie piekfijn op orde. Binnenkort is Bizcuit met een eigen PSD2 licentie als betaalinstelling in staat om alle banken te integreren.

Betaalrun

Betaling staat klaar!

Controleren

Goedkeuren

Document

Features voor de professional

Veel boekhoudpakketten zijn gericht op ondernemers en missen daarom de handigheden voor de accountant. Dankzij meer dan 35 jaar ervaring weten wij precies wat jij nodig hebt om de ondernemer te ontzorgen. Daarom beschik je met Minox standaard over de volgende mogelijkheden:

Boekingsrobot

De zelflerende robot creëert voor jou de journaalposten....

BTW controle

Controleer je aangifte eenvoudig met het controle rapport...

Afschrijvingen

Nog nooit was het afschrijven van je vaste activa zo krachtig...

Rapportage

Jaarrekeningen of tussentijdse cijfers...

Bizcuit

De mobiele app van Minox speciaal voor ondernemers...
BEKIJK ALLE FUNCTIONALITEITEN

Gratis+

  • Voor accountant
  • Samenwerken
  • Eigen abonnement klant
  • AuditFile
  • BTW aangifte
  • Meer dan 83 rapporten
  • Unieke kolommenbalans

Facturatie tot 100 facturen p/j

Module €7,50

Facturatie onbeperktModule €7,50

n.v.t.

Extra administratien.v.t.

Scan & Herken inkoop

Scan & Herken verkoop

Automatisch bankverwerken

BTW, ICP en Suppletie

Management dashboards

Via klant

Bizcuit, ondernemers appVia klant

Rapportages basis

Rapportages uitgebreid

Uitwerken kolommenbalans

Handmatig boeken

Kasboek

Werkkostenregeling

Kostenplaatsen

Budgettering

Veemde valuta

Afletteren

Vaste journaalposten

AuditFile

Vaste activa

Koppelingen

Open API

Module €12,50

Orders & Abonnementen basisModule €12,50

Module €7,50

ImportModule €7,50

Module €7,50

IncassoModule €7,50

 

n.v.t.

Aantal administratiesn.v.t.

Altijd premium support!

SupportAltijd premium support!

 

€ 12,50 per gebruiker

Extra gebruiker€ 12,50 per gebruiker

Xtra Accountant

€ 67,00

Alles van Pro acc +

  • Vaste Activa
  • Scan & Herken
  • RGS Analyzer,
  • Klantdashboards
  • Innovatiesessies
  • Premium support
  • incl. 40 administraties

 

Facturatie tot 100 facturen p/j

Module €7,50

Facturatie onbeperktModule €7,50

€ 10,00 per bundel van 10

Extra administratie€ 10,00 per bundel van 10

Scan & Herken inkoop

Scan & Herken verkoop

Automatisch bankverwerken

BTW, ICP en Suppletie

Management dashboards

Incl. 2 users

Bizcuit, ondernemers appIncl. 2 users

Rapportages basis

Rapportages uitgebreid

Uitwerken kolommenbalans

Handmatig boeken

Kasboek

Werkkostenregeling

Kostenplaatsen

Budgettering

Veemde valuta

Afletteren

Vaste journaalposten

AuditFile

Vaste activa

Koppelingen

Open API

Module €12,50

Orders & Abonnementen basisModule €12,50

Module €7,50

ImportModule €7,50

Module €7,50

IncassoModule €7,50

 

40

Aantal administraties40

Altijd premium support!

SupportAltijd premium support!

incl. 50 S&H herkenningen

€ 12,50 per gebruiker

Extra gebruiker€ 12,50 per gebruiker
TOON VOLLEDIGE LIJST