Minox

Menu

Klippa

Terug
klippa document mananagement

 

Klippa verwerkt bonnen, facturen en contracten

Klippa is in 2015 opgericht om omslachtige papierstromen en administratieve processen te digitaliseren en automatiseren. Hiervoor gebruikt Klippa onder andere slimme scan en herken software, digitale factuurverwerking en een declaratie app.

Met Minox is het mogelijk de voordelen van Klippa te ervaren. Gebruikers van de Klippa app kunnen eenvoudig bonnen en facturen aanleveren. Dankzij de flexibel in te richten autorisatieworkflows kunnen managers met één muisklik facturen en declaraties goed- of afkeuren, waarna deze direct in Minox geboekt worden. Dankzij de koppeling met Klippa besparen Minox gebruikers veel tijd, worden werkprocessen verbeterd en kunnen ondernemers zich focussen op hun onderneming.

Scanning en digitalisering
Documenttype-conversie en kwaliteitsverbetering
Beeld naar tekst met OCR
Data-extractie op documenten met machine learning
Classificatie van documenten en gegevens.
(Cross) validatie van data op documenten
Documentenbeheer
Workflow-optimalisatie

Het betreft hier een volledig gedigitaliseerd declaratieproces met inbegrip van een mobiele app, automatische tekstherkenning, autorisatielagen en een betrouwbare verwerking in de boekhouding.

Het gaat hier om een volledig geautomatiseerd factuurverwerkingsproces, dat onder meer gebruik maakt van OCR-technologie, een mobiele en web applicatie, approval workflows en integratie met jouw Minox Online.

 

 

Kijk hier welke koppelingen wij nog meer voor je beschikbaar hebben.