Referenties
Accountants Ondernemers

AAC/Einstein

AAC/Einstein verricht werkzaamheden die zeer divers zijn en variëren van het jaarlijks invullen van de belastingaangifte voor particulieren tot en met het verrichten van administratieve diensten ten behoeve van beursgenoteerde ondernemingen.

Accountantskantoor Paul Helsloot

Accountantskantoor Paul Helsloot is een AA-accountantskantoor met een belastingadviespraktijk voor niet alleen het midden- en kleinbedrijf, maar ook voor de particulier.

De voortdurende wijzigende belastingwetgeving roept ook bij veel particulieren vragen op die zij willen bespreken of uit handen geven aan een ter zake kundige adviseur. Aan Accountantskantoor Paul Helsloot is niet alleen een gecertificeerde AA-accountant verbonden, maar ook gecertificeerde CB-belastingadviseurs die deze vraagstukken in behandeling kunnen nemen. Deze CB-belastingadviseurs zijn aangesloten bij het College Belastingadviseurs.

Voor ondernemers biedt ons kantoor daarnaast een brede dienstverlening op diverse uiteenlopende gebieden van het ondernemerschap. Dit scala aan dienstverlening kunt u vinden onder ‘de dienstverlening’.

Administratie- en advieskantoor Ikink

Administratie- en advieskantoor Ikink treedt op als fiscaal adviseur en verricht diverse diensten voor de (startende) ondernemers en particulieren.

Fiscaal Adviseur
Administratie- en advieskantoor Ikink is aangesloten bij de beroepsorganisatie van Fiscaal Adviseurs (FA) en daarmee afgestudeerd in belastingrecht op HBO-niveau. Wij zijn gekwalificeerd om voor het midden- en kleinbedrijf alle belastingzaken te verzorgen. Wij zijn uw partner in al uw contacten met de fiscus. Wij maken uw jaarrekening op en zorgen voor een correcte afhandeling van uw jaarlijkse belastingaangifte. Ook de loonaangifte en de BTW-aangifte zijn bij ons in vertrouwde handen.

Wilt u meer weten over onze dienstverlening?

Administratie- en Belasting-adviesburo H. Elsinga

Administratie- en Belasting-adviesburo H. Elsinga is geen dertien-in-een-dozijn kantoor. Wij willen uw steun en toeverlaat zijn bij al uw financiële handelingen. Een spin in het web die activeert, initieert en coördineert. Wij zijn deskundig en creatief, wij zoeken grenzen en samen ontwikkelen wij een visie en stellen wij doelen.

Samen komen wij verder. Hoe lastig sommige vraagstukken ook kunnen zijn. Anderen noemen dit kwaliteit. Wij vinden dit vanzelfsprekend.
Half werk leveren kennen wij niet.

Administratiekantoor Adrisk

Waarom Administratiekantoor Adrisk kiest voor Minox Online!

Onlangs hebben we gesproken met Marco van Rosmalen van Administratiekantoor Adrisk uit ‘s- Hertogenbosch. Marco vertelde ons het volgende.

Adrisk is een laagdrempelig administratiekantoor waarbij je als klant geen afspraak hoeft te maken en zo kan binnenlopen voor al je vragen. Doordat alle ordners de deur uit zijn is er meer tijd voor persoonlijk contact. Doordat we samenwerken met onze klanten in Minox Online als 100% cloudproduct, kunnen wij ons als kantoor richten op het hier en nu van onze klanten en hen niet meer achteraf laten weten hoe het bedrijf ervoor staat.

De klant, meestal klein-midden en klein bedrijf, staat bij Adrisk centraal, waar met korte lijnen wordt gewerkt. Dit sluit mooi aan bij de samenwerking met Minox, waarbij er korte lijnen zijn wat betreft de innovaties. Marco is zelf druk bezig met het ontwikkelen van een app voor zijn klanten die AVG proof is waarbij het mogelijk is om inkomstenbelasting en BTW aangifte goed te laten keuren en waarbij het daarnaast mogelijk is om direct via de app berichtjes te sturen naar je contactpersoon. Hij ziet zijn klanten steeds minder op een laptop werken en steeds meer gebruik maken van een tablet, telefoon of Bizcuit app. Scan & Herken, Bankieren en Facturen in Minox Online houdt het voor zijn klant overzichtelijk. Marco sluit af met: “Ik vind het leuk om voorop te lopen met alle ontwikkelingen die er nu zijn”.

 

Administratiekantoor Bervoets

Administratiekantoor Bervoets houdt kantoor in het landelijk gelegen Abbekerk en verzorgt de administratie voor bedrijven in de meest gangbare branches.

“Van 1986 tot 2000 ben ik werkzaam geweest als hoofdadminstrateur/controller van diverse bedrijven. In deze periode heb ik kennis gemaakt met diverse boekhoudprogramma’s.

Administratiekantoor Kerssies B.V.

Administratiekantoor Kerssies B.V. is een kantoor dat werkzaam is binnen het gehele MKB. Van stratenmaker tot sportschool, van transportbedrijf tot autohandel. Voor al deze klanten verrichten wij voornamelijk (financieel) administratieve werkzaamheden. Een complete boekhouding voeren of 1 x per kwartaal de administratie controleren en adviseren. Al deze vormen komen voor. Wij gaan op een persoonlijke manier met onze klanten om. Mocht u bij ons binnen komen, dan bent u geen nummer, maar heeft u een naam. Het liefst een voornaam.

Wij zijn echter een full service organisatie en dus in staat om u op al die terreinen te adviseren en zonodig te begeleiden. Het grote voordeel daarvan is, dat u nog maar bij één deur hoeft aan te kloppen. En dan te bedenken dat wij ook nog eens deskundig zijn op het gebeid van salarisadministratie, financiële administratie en allerhande fiscale zaken.

Administratiekantoor Peter van Limpt

Administratiekantoor Peter van Limpt biedt een breed dienstverleningspakket aan. De laatste jaren hebben zij zich verder gespecialiseerd in Nederland/Belgie fiscaliteiten, de Nederlandse ZZP’ers, de buitengewone lasten en de totale fiscale begeleiding van Poolse arbeiders en ZZP’ers.

Administratiekantoor R.A. Schipper

Administratiekantoor R.A. Schipper voorziet ondernemingen van klein tot groot van een passende oplossing voor uw administratieve behoeften. Dat betekent dat u zich volledig kunt richten op uw kernactiviteiten.

Daarnaast bieden wij een breed scala van bijkomende diensten aan:

  • Financiële en loonadministratie alsmede de begeleiding hiervan
  • Fiscale zaken en advisering op dit gebied
  • Hulp voor startende en groeiende ondernemingen
  • Opstellen van de jaarrekening
  • Ook het invullen van de aangiften inkomstenbelasting alsmede de aanvraag van voorlopige teruggaven voor particuliere cliënten behoort tot onze werkzaamheden.

Wij zijn gevestigd in Obdam, in de regio Hoorn-Alkmaar. Neemt u gerust een kijkje op onze website

Administratiekantoor Vrolijk

Administratiekantoor Vrolijk is een kleinschalig familiebedrijf. Al meer dan 30 jaar verzorgen wij administraties en belastingaangiften voor particulieren en ondernemers. Dit doen wij op persoonlijke en laagdrempelige wijze. Als u onzeker bent over wat u moet aanleveren voor een belastingaangifte, dan komen wij bij u langs om samen de benodigde gegevens bij elkaar te zoeken.

Het is voor ons belangrijk dat ook startende ondernemers en ondernemers met een kleine omzet hun administratie met een goed gevoel kunnen uitbesteden. Omdat wij ons bedrijf eenvoudig houden hebben wij geen hoge kosten die wij doorvoeren aan onze klanten. Wij zijn bijvoorbeeld niet in het bezit van een luxe bedrijfspand of dure auto’s. Dit ziet u terug in de prijs.

Anthonisse Finance

Ondernemers kunnen niet om cijfers heen. Vooral niet omdat ze moéten weten hoe hun bedrijf ervoor staat. Anthonisse Finance is bekend met de vaardigheden die nodig zijn om deze cijfers voor u te vertalen in relevante financiële informatie en u te voorzien van adviezen voor de toekomst.

Wij geloven in een persoonlijke benadering; sterke relaties met onze cliënten en op maat gemaakte oplossingen. Wij realiseren ons dat zowel kleine ondernemingen als grote multinationals met complexe vraagstukken te maken hebben. Wij bieden daarvoor oplossingen, zodat de ondernemer zich kan richten op zijn of haar doelen en ondernemerschap.

Om u zo optimaal mogelijk te kunnen adviseren en begeleiden maken wij gebruik van een netwerk van betrouwbare en deskundige adviseurs. Uiteraard zijn onze adviseurs altijd integer, betrokken en resultaatgericht.

Op het gebied van financiële administratie, salarisadministratie en belastingen zijn wij u graag van dienst.

Wilt u meer weten over wat Anthonisse Finance voor u kan betekenen, dan verwijzen wij u naar onze website of neemt u geheel vrijblijvend contact met ons op.

APEK administraties

Een administratie die tot in de puntjes verzorgd is schept kansen en maakt een optimale bedrijfsvoering mogelijk. Voor APEK is administreren dan ook veel meer dan cijfers alleen. APEK staat voor 25 jaar ervaring en is altijd up-to-date.

Onze 14 medewerkers garanderen expertise op ieder gewenst administratief vlak. Ook als organisatie staat APEK. Daardoor kunnen wij snel inspelen op veranderingsprocessen en blijft continuïteit bij ons gewaarborgd.

Apuls Cijfers & Advies

Apuls Cijfers & Advies is een administratie- en belastingadvieskantoor dat alle administratieve en fiscale zaken voor de MKB ondernemer verzorgt.

Sinds 1987 werd er op ons kantoor al gewerkt met de Dos versie van MINOX.

Borkent & Partners

Borkent & Partners ondersteunt u als (kleine) ondernemer graag op het gebied van accountancy, administratie, fiscaal-juridische zaken en bedrijfsadvisering.

Onze dienstverlening wordt gekenmerkt door een persoonlijke en betrokken werkwijze. Of het nu gaat om het verzorgen van een (deel) van uw administratie, de jaarrekening, fiscale aangiften, adviezen omtrent uw onderneming dan wel adviezen voor u als ondernemer: wij hebben uw toekomst voor ogen.

Broers Business Support

Broers Business Support is een jong en energiek accountantskantoor dat zich richt op ondernemers in het midden- en kleinbedrijf.

Ons kantoor is vertegenwoordigd in een breed scala van sectoren binnen het MKB: handels- en produktieondernemingen, zakelijke dienstverlening maar ook diverse vrije beroepsbeoefenaren en organisaties in de non-profit sector behoren tot onze klantenkring.

Daarnaast is de particulier voor Broers Business Support ook een belangrijke sector welke wij optimaal met raad en daad kunnen bijstaan.

Brouwers Accountants en Adviseurs

Brouwers Accountants en Adviseurs voert met tachtig medewerkers, vanuit vestigingen te Zwolle, Deventer en Genemuiden haar dienstverlening ten aanzien van accountancy (controle en samensteldiensten) en boekhouddiensten, fiscaal advies, salarisverwerking en hrm-diensten.

Carter Administratie & Fiscaal Advies

Carter Administratie & Fiscaal Advies heeft als uitgangspunt van de dienstverlening het zo volledig mogelijk verzorgen van de administratieve behoeftes van relaties alsmede economische en fiscale advisering.

Aan het woord de heer E. Smit van Carter Administratie & Fiscaal Advies te Bloemendaal. Sinds 1993 werkt het kantoor met MINOX.

Daamen & van Sluis

Daamen & van Sluis is een maatschap van accountants en belastingadviseurs gevestigd te Capelle aan den IJssel (regio Rotterdam). Wij zijn werkzaam in de accountancy, de belastingadvisering, de administratieve dienstverlening en de financiële advisering. Onze dienstverlening richt zich op middelgrote en kleine ondernemingen en vrije beroepsbeoefenaren, zowel nationaal als internationaal. De cultuur van Daamen & van Sluis is open en direct en is gebaseerd op goede persoonlijke relaties met zowel cliënten als tussen medewerkers onderling.

Daamen & van Sluis is internationaal lid van AGN, een vooraanstaand wereldwijde associatie van onafhankelijke accountants- en belastingadvieskantoren. In Nederland zijn wij lid van het Nederlands Instituut van Register Accountants (NIvRA), de Nederlandse Orde van Accountants Administratieconsulenten (NOvAA) en SRA (Samenwerkende Register Accountants en Accountant-administratieconsulenten), een groep van zelfstandige professionele accountantskantoren met een uitgebreid kwaliteitssysteem.

Door onze aansluiting met nationale en internationale associaties en door het toepassen van de meest moderne hulpmiddelen en technieken zijn wij in staat de kwaliteit van onze dienstverlening permanent te waarborgen.

Dalmulder Accounting & Belastingadviseurs

Dalmulder Accounting & Belastingadviseurs is een jong administratiekantoor dat betrouwbaar, betrokken, ondernemend, flexibel en deskundig, binnen het Midden Klein Bedrijf (MKB) opereert. Wij zijn vele jaren werkzaam geweest op een middelgroot accountantskantoor maar menen met ons concept een nieuw soort dienstverlening aan te bieden.

Wij willen samen met de klant een sport maken van de financiële administratie. Zodat de administratie niet alleen een noodzakelijk kwaad is, maar een bron van informatie voor uw onderneming!

Omdat wij werk verrichten voor het Midden Klein Bedrijf (MKB), hoeft er geen verklaring van een accountant bij de jaarrekening. Accountantskantoren geven net als wij, samenstellingsverklaringen af voor de bedrijven binnen het Midden Klein Bedrijf.

Kortom, kunt u zich vinden in de woorden; Betrouwbaar, Betrokken, Ondernemend, Flexibel, Resultaatgericht, Deskundig, Persoonlijk, Vast aanspreekpunt, dan bent u bij Dalmulder Accounting & Belastingadviseurs aan het juiste adres!

Groothedde accountants en adviseurs

Groothedde accountants en adviseurs, aangesloten bij beroepsorganisatie de NOvAA, is een zelfstandige organisatie aan de rand van Apeldoorn. Het pakket aan diensten dat wij aan het midden en kleinbedrijf kunnen bieden is breed van opzet.

Tot ons dienstenpakket behoort onder andere:
Accountancy;
Belastingzaken;
Administratieve dienstverlening;
Salarisadministratie;
Juridische dienstverlening.
In nauw overleg met u proberen wij te komen tot een ideale mix van werkzaamheden, om uw bedrijfsvoering zo optimaal te maken en te houden. Wij willen actief met u meedenken en inhaken op uw informatiebehoefte.

In de toekomst zal alleen nog maar meer de nadruk liggen op bedrijfseconomische en fiscale adviezen, alsmede op het begeleiden van startende ondernemers. In samenhang met genoemde werkzaamheden komen steeds meer bedrijfsjuridische vragen op uw weg. Door specialisatie hebben wij in dit onderdeel van advisering voorzien.

Kortom Groothedde accountants en adviseurs heeft de nodige deskundigheid in huis waarmee wij een persoonlijke laagdrempelige benadering en een vertrouwensrelatie met u willen opbouwen.

Hazenoot Administratiekantoor

Waarom Hazenoot Administratiekantoor kiest voor Minox Online!

Onlangs hebben we gesproken met Maikel Hazenoot van Hazenoot Administratiekantoor uit Katwijk aan zee. Dit administratiekantoor wil haar klanten optimaal bedienen door een compleet online boekhoudpakket aan te bieden, in de vorm van een maandelijks abonnement met hierin alle werkzaamheden voor een vaste prijs. Met deze wensenlijst kwamen ze uit voor haar klanten bij Minox Connect.

Maikel zegt: “Online is de toekomst!” Zijn focus ligt daarom de komende jaar om met zijn klanten volledig online samen te werken. Minox helpt hierbij door het product duidelijk, gebruiks- en prijsvriendelijk te houden. Maikel is erg enthousiast over de snelle klantenservice als ze onverhoopt tegen vragen aanlopen. Op de vraag wat de sterke punten van Minox zijn en waarom die goed passen bij hun kantoor kan Maikel kort en duidelijk zijn; een totaal boekhoudpakket voor een vaste prijs!

Heidema Administratie & Belastingadvies

Heidema Administratie & Belastingadvies is een professioneel en eigentijds administratie- en belastingadvieskantoor te Nieuw Buinen. Onze klantenkring zijn voornamelijk bedrijven uit het MKB in zeer uiteenlopende branches.

Vooruitstrevendheid en betrouwbaarheid zijn enkele aspecten welke een belangrijke rol spelen binnen de dienstverlening van Heidema Administratie & Belastingadvies. Daarbij staat de cliënt altijd centraal binnen onze organisatie daar onze dienstverlening flexibel op de wensen en mogelijkheden van de cliënt is afgestemd.

 

Hendriksen Accountants en Adviseurs

Accountancy stoffig?
Helemaal niet! Hendriksen Accountants en Adviseurs staat als innovatief en vooruitstrevend familiebedrijf middenin de dynamiek van het bedrijfsleven.
Bij dat alles stellen wij één belang voorop, namelijk dat van jou!
Wij streven naar 100% klanttevredenheid.

Jou verder helpen met succesvol ondernemen

Wij ondersteunen jou op weg naar succesvol zaken doen.
Door jou te inspireren, kansen te laten grijpen en kennis met je te delen.
Wij streven naar maximaal rendement uit jouw onderneming.

Met andere woorden: ondernemen met echt resultaat!

HLB Blömer accountants en adviseurs

HLB Blömer accountants en adviseurs is een zelfstandige, toonaangevende, middelgrote organisatie in de regio Utrecht.

Al 95 jaar adviseren wij ondernemers in het midden- en kleinbedrijf, vrije-beroepsbeoefenaars en non-profitinstellingen. In al die jaren zijn wij uitgegroeid tot een vertrouwenspartner van onze klanten, een betrouwbare en deskundige adviseur met wie vaak een langdurige, persoonlijke relatie bestaat.

Met onze huidige omvang zijn wij een van de grotere mkb-advieskantoren in Nederland.

JoWijn Administraties B.V.

JoWijn Administraties B.V. is een zelfstandig opererend administratiekantoor dat gespecialiseerd is in bedrijfsadministraties en belastingzaken in het Midden- en Kleinbedrijf.

Wij behartigen voor zowel zakelijke als particuliere cliënten de fiscale en administratieve belangen en staan voor Deskundigheid, Klantgerichtheid en Flexibiliteit.

Onze dienstverlening vloeit voort uit meer dan 25 jaar werkervaring waardoor wij diepgaande kennis en ervaring hebben verworven in een grote verscheidenheid aan ondernemingen en bedrijfstakken.

Via deze site kunt u nader kennis maken met ons kantoor, onze diensten en ons werkgebied. Mocht u meer informatie willen hebben dan welke hier vermeld staat, neemt u dan contact met ons op.

Kellenstaete Business Services

Kellenstaete Business Services is gespecialiseerd in MBK-accountancy, financiële begeleiding, administratieve dienstverlening en loonadministratie voor het midden en klein bedrijf (MKB). In onze platte organisatiestructuur staat direct en persoonlijk contact met onze klanten centraal en streven wij ernaar de kwaliteit van onze dienstverlening hoog te houden en waar mogelijk te verbeteren.

Ondernemersvisie
Ondernemers met visie kijken verder dan de dag van vandaag. Dat doen wij ook. We hebben het MKB heel wat te bieden. Om te beginnen persoonlijke betrokkenheid: we willen écht weten wat u beweegt en denken actief mee. U heeft één aanspreekpunt: een deskundige man of vrouw die de ins- en outs van uw bedrijf kent. Uw contactpersoon wordt terzijde gestaan door een professioneel team van veelzijdige vakmensen. Met onze inzet wordt uw visie werkelijkheid.

Kolkman Business Administration

Kolkman Business Administration is gespecialiseerd in zakelijke dienstverlening ten behoeve van het midden- en kleinbedrijf (MKB), waarbij deskundigheid, betrokkenheid en flexibiliteit het credo is.

Sinds 1992 zijn wij als administratiekantoor c.q. belastingadviseurs werkzaam voor het Midden en Kleinbedrijf in Twente en omstreken.

KR Consulting B.V.

KR Consulting BV /Advies en Administratie levert een zeer betaalbaar all-round pakket aan financiele dienstverlening met net dat stukje extra meer aandacht voor de haar klanten. KR Consulting BV is meer dan alleen een administratiekantoor en begeleidt klanten pro-actief. Op diverse vlakken.

L.G. Belastingadviesbureau

L.G. Belastingadviesbureau biedt de (startende) ondernemer en kleine zelfstandigen hulp bij het inrichten en bijhouden van de gehele administratie, stelt jaarrekeningen op en verzorgt de daarbij behorende aangiftes van inkomstenbelasting, omzetbelasting en loonheffing. Ook particulieren die hulp nodig hebben bij het invullen van hun belastingaangifte kunnen bij L.G. Belastingadviesbureau terecht.

MB Wezep

MB Wezep verzorgt de allround administratieve dienstverlening voor het Midden- en Kleinbedrijf, de ZZP-er, agrariër en de particulier.

Medewerkers van MB Wezep, met meer dan 10 jaar ervaring, helpen u graag bij al uw administratie werkzaamheden.

  • Financiële administratie en opstellen jaarrekening
  • Fiscale dienstverlening (aangiften inkomsten-, omzet-, vennootschapbelasting)
  • Bedrijfseconomische advisering
    Begeleiding startende ondernemers
  • Salaris administratie (in samenwerking met een gerenomeerd administratiekantoor)
  • Overige diensten
  • Service aan huis, per e-mail en telefoon!

Wij kunnen onze tarieven laag houden doordat wij geen pand etc. hebben en daardoor lage kosten. Tot 50% goedkoper dan een accountantskantoor en toch dezelfde kwaliteit!

Pekaar & Partners

Pekaar & Partners verricht haar werkzaamheden voor ondernemers en particulieren uit het gehele land vanuit de vestigingen Goes, Middelburg en Stellendam.

Van Bergen cs Accountants en Belastingadviseurs

Bij Van Bergen cs Accountants en Belastingadviseurs houden wij de zaken graag helder. Daarom laten wij u op deze site de wijze waarop wij ondernemers inmiddels ruim 40 jaar met raad en daad terzijde staan uit eerste hand ervaren. Maak kennis met enkele van de vele bedrijven en organisaties, die bij het realiseren van hun doelen en ambities rekenen op de deskundigheid, daadkracht en betrokkenheid van 18 ervaren specialisten.

Leer, kortom, ons kantoor kennen via de relaties die kleur geven aan het denken en doen bij Van Bergen en ervaar hoe wij ook u toegevoegde waarde kunnen bieden alsuw oprecht betrokken adviseur.

Van Blijderveen Financiële & Fiscale Dienstverleners

Van Blijderveen is een financiële en fiscale dienstverlener voor zowel de jonge als de gevestigde ondernemer. Laagdrempeligheid en altijd makkelijk bereikbaar zijn.

Dat zijn voor ons familiebedrijf belangrijke aspecten van de samenwerking met onze klanten

Van der Burg & Beelen Bedrijfs- en Belastingadviseurs

In maart 1999 zijn wij gestart met onze onderneming onder de naam “B & B Maatwerk”. In de eerste jaren van de onderneming hebben de oprichters, Corné van der Burg en Erik Beelen, in parttime verband “B & B Maatwerk” gedreven en uitgebouwd. Vanaf 2003 is onze dienstverlening uitgebreid met interim management, ondergebracht in 2B Finance.

Medio 2004 heeft de onderneming een naamsverandering ondergaan. Ook zijn we een nieuw logo gaan voeren. Wij noemen ons vanaf dat moment “Van der Burg & Beelen Bedrijfs- en Belastingadviseurs”.

Momenteel zijn beide oprichters fulltime werkzaam voor “Van der Burg & Beelen Bedrijfs- en Belastingadviseurs” en hebben wij ons team inmiddels versterkt met zes collega’s.

Van der Veen & Kromhout

Van der Veen & Kromhout is een onafhankelijke maatschap, met vestigingen in Drachten, Gorredijk en Joure. De 140 medewerkers ondersteunen een breed klantenbestand uit het midden- en kleinbedrijf, de vrije beroepen en de non-profit sector.

Van der Veen & Kromhout Registeraccountants en Belastingadviseurs heeft inmiddels ruim 3000 tevreden zakelijke en particuliere klanten. Het overgrote deel van onze klanten heeft een langdurige en vertrouwde relatie met ons.

Onze klanten zijn actief in alle branches in het midden- en klein bedrijf, de landbouw, het vrije beroep en non-profit-instellingen.

Van der Zwan en partners

Van der Zwan en partners houdt zich bezig met fiscale- en administratieve dienstverlening.

Een persoonlijke benadering naar onze cliënten en betrokkenheid bij de ondernemer en zijn bedrijf vormen de basis bij de uitoefening van onze werkzaamheden.

Van Lieshout van de Griendt B.V.

Van Lieshout van de Griendt B.V. bestaat al ruim 20 jaar en heeft in de regio vele bedrijven als cliënt waarvoor zij de administratie begeleidt en verzorgt, belastingadvies geeft en belastingaangiften verricht, jaarrekeningen samenstelt en fiscaal-juridische adviezen uitbrengt.

Verhelst Administratie & Advies B.V.

Verhelst Administratie & Advies B.V. is een administratiekantoor, gevestigd op een zeer goed bereikbare plaats aan de rand van Ridderkerk.

Ons kantoor bestaat uit een enthousiast team van medewerkers met gevoel voor service en kwaliteit. Naast een drietal personen die de persoonlijke begeleiding van onze cliënten voor hun rekening nemen, bestaat ons team uit jaarrekeningmakers, administrateurs, specialisten voor de fiscale praktijk, een secretaresse en overig ondersteunend personeel.

Tevens hebben wij specifieke kennis in huis voor de volledige verzorging van uw loonadministratie.

Viehmann & Van Ophem Administrateurs

Het takenpakket van Viehmann & Van Ophem Administrateurs bestaat uit het verzorgen van de financiele- en salarisadministratie. Ook geven zij adviezen over de boekhouding, personeelszaken en de verschillende belastingen.

Westfriese Rekenmeester

Een accountant (accomptant, rekenaar, rekenmeester) is iemand die beroepsmatig jaarrekeningen controleert, jaarrekeningen opmaakt of financiële administraties voert.

De Westfriese Rekenmeester is geen accountant. Met ruim 20 jaar ervaring binnen de administratieve, accountancy en fiscale wereld een ruime kennis op het werkgebied van de accountant. Daarnaast is de actuele kennis op het fiscaal gebied door opleiding en permanente educatie gewaarborgd.

De Rekenmeester is een geregistreerd lid van het RB (Register Belastingadviseurs). Westfriese Rekenmeester is een speelse samenvoeging van onze vestigingsplek en het prachtige beroep.