Wisselende prestaties Minox Online
geüpdatet: dinsdag 30 januari 2024 15:01 uur
Een deel van de gebruikers ondervindt momenteel verminderde prestaties tijdens het werken in Minox Online. Het probleem is rond 14:30 uur opgetreden wij werken hard aan een oplossing. We houden je op de hoogte op deze pagina. Excuses voor het ongemak.
[Opgelost] Inloggen soms niet mogelijk
geüpdatet: woensdag 23 november 2022 17:15 uur
Een deel van de gebruikers ondervond problemen met het inloggen in Minox Online. Het probleem is deze morgen ontdekt en in de loop van de middag opgelost. De oorzaak was gerelateerd aan de laatste Major Release (R/178). Minox Online werkt inmiddels weer naar behoren. Excuses voor eventueel ongemak.
Mochten er vragen zijn over dit probleem, dan kun je een e-mail sturen naar support@minox.nl.
___________________________________________
[OPGELOST] Onderbreking ophalen bankmutaties via Rabobank-koppeling
geüpdatet: dinsdag 18 oktober 2022 15:10 uur
Let op: Voor klanten die getroffen zijn door dubbele boekingen, zijn vanavond vanaf 19:00 uur correctieboekingen beschikbaar in Verwerking bankmutaties.
Nadat donderdag 13 oktober bleek dat Rabobank per ongeluk dubbel transacties aanleverde voor dezelfde rekeninghouder, hebben wij uit voorzorg de koppeling onderbroken. Vandaag maandag 17 oktober gaan wij de dienstverlening hervatten. Dit betekent dat transacties weer binnenkomen. Mocht je 1 Rabobank-rekening gekoppeld hebben, dan heeft dit geen impact op jouw administratie. Mocht je meerdere Rabobank-bankrekeningen gekoppeld hebben, dan kunnen er dubbele transacties in je boekingsvoorstel (Verwerking bankmutaties) verschijnen. Wij leveren correctieboekingen voor deze dubbele transacties aan. Meer details over correctieboekingen vind je in de email die reeds door ons is verzonden aan Rabobank-rekeninghouders.
Let op, dit betreft de reguliere koppeling, niet Rabobank Premium.
___________________________________________
[OPGELOST] Storing ophalen bankmutaties via koppeling
geüpdatet: vrijdag 14 oktober 2022 13:24 uur
Inmiddels is de bankenkoppeling hersteld voor alle banken . Mutaties komen weer automatisch in het voorstel bij Taken | Verwerking bankmutaties voor verdere verwerking.
Voor klanten met een Rabobank-rekening:
Ons onderzoek is afgerond en wij hebben vastgesteld dat sommige transacties dubbel zijn binnengekomen vanuit de Rabobank; op de juiste rekening én op een verkeerde rekening van dezelfde rekeninghouder. Wij corrigeren dit met correctieboekingen. Meer details vind je in een e-mail die wij hebben verzonden naar gebruikers van de Rabobank-koppeling. Let op, dit betreft de reguliere koppeling, niet Rabobank Premium.
___________________________________________
[OPGELOST] Storing versturen en ontvangen e-mails
geüpdatet: donderdag 9 juni 2022 9:00 uur
Door een storing bij onze e-mailprovider ondervonden wij nu problemen met het versturen en ontvangen van email.
- Uitgaande e-mails komen in een wachtrij en zijn automatisch verstuurd nadat de storing was opgelost.
- Van de inkomende e-mail (Scan & herken) die naar Minox gestuurd wordt, kan niet met zekerheid gezegd worden of deze is aangekomen. Wel kan geverifieerd worden in Minox of deze is aangekomen door te kijken bij Opvragen | E-mailhistorie.