Minox

Menu

Weten welk pakket het beste bij je past?

GRATIS KEUZEHULP

VERBETERD ABONNEMENT VOOR ACCOUNTANTS

Graag brengen wij je op de hoogte van de recente uitbreiding en verbetering van het Minox Xtra Accountant abonnement.
Op 1 januari 2023 is het nieuwe Xtra Accountant abonnement geïntroduceerd om beter aan te sluiten op de visie van Minox:

 

100% realtime automatisch boekhouden.

 

Met het vernieuwde Xtra Accountant abonnement werk je gemakkelijk en efficiënt samen met je klanten. De ondernemersapp, een bankkoppeling en Scan & Herken zijn in het vernieuwde abonnement standaard inbegrepen bij interne administraties. Hiermee biedt het vernieuwde abonnement:

GEMAK

Door je Minox administraties verregaand te automatiseren krijgen klanten actueel inzicht in hun financiële situatie en is hun boekhouding altijd bij. Met de ondernemersapp, die geleverd wordt als onderdeel van het Xtra Accountant abonnement, kan jouw klant eenvoudig bankrekeningen koppelen en bonnen en facturen digitaal aanleveren. Wel zo makkelijk!

EFFICIËNTIE

In het nieuwe Xtra accountant abonnement is veel aandacht besteed aan de efficiëntie voor jouw kantoor. Kantoren die gebruik maken van de nieuwe mogelijkheden, waaronder de bankkoppelingen en Scan & Herken, geven aan meer dan 30% tijd te besparen op de verwerking van administraties. Doordat banktransacties, bonnen en facturen doorlopend aangeleverd worden en automatisch worden geboekt en afgeletterd, bespaar je als kantoor veel tijd bij het verwerken van administraties. Het najagen van klanten om gegevens aan te leveren behoort tot het verleden, net als de btw-piek.

TOEGEVOEGDE WAARDE

Minox biedt met het Xtra Accountant abonnement de basis voor een toekomstbestendig verdienmodel voor kantoren. Hierbij staat het bieden van meer toegevoegde waarde voorop. Naast het vertrouwde voeren van de boekhouding, doen van aangiftes en het maken van de jaarrekening, kan je met een efficiënte en actuele boekhouding klanten helpen met bijvoorbeeld nog beter adviseren op basis van actuele financiële gegevens, debiteurenbeheer uit handen nemen, orders en abonnementen uitfactureren, incasso’s verzorgen, en betaalbatches aanmaken vanuit Minox, zodat je klant direct vanuit de administratie kan betalen. Ook kunnen klanten in de ondernemersapp verkoopfacturen voorfinancieren via de geïntegreerde Factuur Financieren dienst van de Rabobank.

Voor deze extra diensten is een actuele administratie een voorwaarde. In het verbeterde Xtra Accountant abonnement ligt daarom de focus op 100% realtime automatisch boekhouden: op een efficiënte manier zorgen dat de administratie altijd up-to-date is en met extra diensten nog meer gemak en toegevoegde waarde bieden voor je klanten.

Wil je meer informatie over het vernieuwde Xtra Accountant abonnement? Neem dan contact op met ons Customer Success team. We helpen je graag!