We houden contact
Voor Minox is het belangrijk om in contact te blijven met haar klanten en de markt. Daarom nemen we regelmatig deel aan beurzen en expo’s. Verder organiseren wij ook zelf events, waaronder innovatiesessies en meetups, waarin we spreken over het ontwikkelen en gebruiken van online boekhoudsoftware.
Je vindt hieronder een overzicht van de events waar je ons kunt treffen de aankomende tijd.
Ben je er ook bij?
✓ maandag 2 december Week van de RGS, webinar “Meer advies met klantspecifiek RGS Dashboard” 14:00-14:30 uur
✓. dinsdag 3 december Week van de RGS, informatiemarkt in Utrecht 13:00 – 17:30
✓. donderdag 5 december Week van de RGS, webinar “Meer advies met klantspecifiek RGS Dashboard” 10:30 – 11:00 uur
✓ donderdag 5 maart innovatiesessie “Werken met het Minox Accountancy Dashboard” in Veenendaal 15:00 – 18:00 uur (onder voorbehoud)