-
Accountants Connected
-
Administratie- en accountantskantoren
Boekhoudprogramma voor Financieel Administratief medewerker
Boekhoudprogramma voor financieel administratief medewerker
Efficiënt online boekhouden voor een vaste lage prijs
Verantwoordelijk voor de financiële administratie
Als verantwoordelijke voor de financiële administratie van jouw bedrijf als accountant wil je een boekhoudpakket dat aansluit op jouw expertise en behoeften.
Uitgebreid pakket, geschikt voor boekhouders, accountants en administratiekantoren.
Met Minox heb je toegang tot een uitgebreid boekhoudpakket waarmee je gemakkelijk en snel real-time kunt boekhouden, bijvoorbeeld via automatische factuurverwerking.
Actuele financiële inzicht
Dit geeft je de mogelijkheid om actuele financiële inzichten aan het management te presenteren, inclusief een duidelijk accountancy dashboard dat je helpt bij het geven van advies op basis van data.
30% efficiënter werken
Met Minox kun je tot wel 30% efficiënter werken, waardoor je minder vraagposten hebt en minder piekbelasting ervaart.
Weten welk pakket het beste bij je past?
Tijd besparen met online boekhouden voor alle financieel administratief medewerkers
Wij geloven in boekhoudsoftware waar elke financieel administratief medewerker blij van wordt. Software die je helpt om tijd te besparen, waardoor je cijfers actueel zijn. Waardoor jij management van actuele cijfers kan voorzien. En advies kan geven.
De 7 voordelen van Minox voor de financieel administratief medewerker
Facturen online versturen
Sneller betaald krijgen door slimme betaallink
Bonnen en facturen realtime scannen en verwerken
Direct betalen vanuit je boekhouding
Altijd inzicht in de cijfers
In de Cloud, altijd en overal beschikbaar
Vaste lage prijs
Je administratie anno 2023
Boekhouden met een schoenendoos vol bonnen en een ingewikkeld Exceldocument is verleden tijd.
Als financieel administratief medewerker wil je jouw volledige administratie in één app kunnen beheren: van het scannen van bonnetjes tot aan het versturen van een herinnering met betaallink. Met Minox kun je al deze acties met één klik uitvoeren.
Facturen en offertes
Dat je klanten een factuur ontvangen is vanzelfsprekend. Facturen maak je in Minox daarom snel en eenvoudig in jouw huisstijl. Heb je eerst een offerte nodig, dan is deze zo gemaakt.
Klanten kunnen facturen direct betalen via Ideal of creditcard via de slimme betaallink. Onderzoek wijst uit dat facturen hiermee tot wel drie keer sneller betaald worden.
Digitaal werken met Bizcuit
Efficiënt administratie verwerken
Als administratief medewerker wil je jouw werk zo efficiënt mogelijk uitvoeren en niet te veel tijd kwijt zijn aan onnodige vraagposten.
Bonnetjes verwerken
Een voorbeeld hiervan is wanneer jouw collega’s kosten maken voor bijvoorbeeld getankte brandstof, spullen die zijn gehaald bij de groothandel, of een zakelijke lunch buiten de deur.
Alle BTW Terugvorderen
Door jouw collega’s te laten werken met de ondernemers app van Minox, kunnen zij direct elk bonnetje verwerken in de administratie. Dit zorgt ervoor dat je minder vraagposten hebt en alle btw terug kunt vorderen.
Ondernemers App
Dankzij de app kun je efficiënter werken en meer tijd besteden aan andere belangrijke taken.
Betalen vanuit je boekhouding
Om te zorgen dat je administratie nog sneller op orde is, is businessapp Bizcuit voorzien van échte bankenkoppelingen.
Krijg je een factuur binnen? Dan betaal je het openstaande bedrag direct vanuit de app – zonder tussenkomst van internetbankieren.
Dankzij de bankenkoppeling worden betalingen automatisch tegen de juiste facturen afgeboekt en heb jij altijd je administratie op orde.
Controleren
Goedkeuren
Betalen
Features voor de professional
Natuurlijk zijn er tientallen andere boekhoudoplossingen voor freelancers beschikbaar. Deze oplossingen hebben echter vaak één ding gemeen: ze missen uitgebreide functionaliteiten voor de professional.
Dankzij meer dan 35 jaar ervaring weten wij precies wat jij en je accountant nodig hebben. Daarom beschik je met Minox standaard over de volgende mogelijkheden: